ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ (0)
Δωρεάν μεταφορικά σε όλες τις περιοχές εξυπηρέτησης

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1) Πού βρίσκεται το κατάστημά μας;

Το κατάστημά μας βρίσκεται στην Άνοιξη Αττικής, Λεωφ. Μαραθώνος & Ελληνικού Στρατού 2.

 

2) Γιατί να ψωνίσω μέσω του efruit;

Επιλέγοντας το efruit για τις αγορές σας έχετε φρέσκα προϊόντα στην πόρτα σας με ένα κλικ χωρίς να μετακινηθείτε από το σπίτι ή την εργασία σας, την ώρα και μέρα που τα θέλετε.

 

3) Ποιό είναι το ελάχιστο όριο αγορών;

Ως ελάχιστο όριο αγορών ορίζονται τα 15€.

 

4) Ποιό είναι το ωράριο των παραδόσεων;

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από τις 9:00- 15:00 και από τις 17:30 -21:00 καθημερινά και το Σάββατο από τις 9:00-17:00. Δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες.

 

5) Αν παραγγείλω μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;

Η παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί αυθημερόν εάν πραγματοποιηθεί μέχρι τις 10:00 το πρωί της ίδιας ημέρας.

 

6) Υπάρχει χρέωση για τα μεταφορικά;

Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τα μεταφορικά.

 

7) Σε ποιες περιοχές κάνετε παραδόσεις;

Προς το παρόν οι περιοχές εξυπηρέτησης ειναι οι ακόλουθες:

Μαρούσι, Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Μελίσσια, Βριλήσσια, Εκάλη, Διόνυσος, Ροδόπολη, Σταμάτα, Δροσιά, Άνοιξη, Άγιος Στέφανος, Αφίδνες, Πολυδένδρι, Καπανδρίτι, Μικροχώρι, Βαρνάβας.

Σύντομα κοντά σας και σε νέες περιοχές.

 

8) Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας;

Πριν την παραλαβή της παραγγελίας σας κατά την αναχώρηση της από το κατάστημα μας θα ενημερωθείτε είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά για την εξέλιξη της.

 

9) Τί γίνεται αν απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας;

Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για να μπορέσουμε να ορίσουμε μία νέα ώρα παράδοσης εντός της ίδιας ημέρα;. Αν δεν καταστεί δυνατή η παράδοση αυθημερόν, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη ημέρα. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κοινός χρόνος παράδοσης και την επόμενη ημέρα, η παραγγελία ακυρώνεται.

 

10) Τί γίνεται αν δεν παραδοθεί η παραγγελία στην προκαθορισμένη ώρα;

Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας (λόγω τυχαίου ή απρόβλεπτου γεγονότοςή καθυστέρησης λόγω υπερβολικής κίνησης στους δρόμους) θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως.

 

11) Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου ή να την ακυρώσω;

Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία τηλεφωνικώς ή μεσω email, μέχρι και 3 ώρες πριν από την ώρα αποστολής της.

Πρέπει να μας ενημερώσετε σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας μέχρι και 3 ώρες πριν από την ώρα αποστολής της. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας ενώ έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή, το ποσό θα επιστραφεί εντός 5 εργάσιμων ημερών.

 

12) Αν ξεχάσω κάτι μπορώ να το συμπληρώσω στην παραγγελία;

Εφόσον έχει γίνει η πληρωμή της παραγγελίας μπορείτε να συμπληρώσετε κάποιο προϊόν τηλεφωνικά.

 

13) Μπορώ κατά την διάρκεια της παραγγελίας να βλέπω το καλάθι μου;

Πατώντας πάνω στην ένδειξη "ΚΑΛΑΘΙ", μπορείτε ανά πάσα στιγμή της παραγγελίας να βλέπετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει.

 

14) Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι αλλοιωμένο, μπορώ να το επιστρέψω;

Αν και φροντίζουμε ιδιαίτερα την ποιότητα των προϊόντων μας, μέσω των προμηθευτών μας, αλλά και κατά την διάρκεια της παραλαβής τους στο κατάστημά μας, όπως και όταν ετοιμάζουμε την παραγγελία σας, σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει υποστεί κάποια αλλοίωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου για να επιλύσουμε το πρόβλημα και να φροντίσουμε για την αντικατάσταση του, εφόσον κρίνεται απαραίτητο. Σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι όροι της Πολιτικής Επιστροφής του efruit.gr.

 

15) Τί σημαίνει όταν δεν βρίσκω κάποιο προϊόν;

Όταν κάποιο από τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει σε προηγούμενη επίσκεψη στο κατάστημά μας δεν εμφανίζεται σημαίνει ότι είτε δεν είναι διαθέσιμο, είτε έχει εξαντληθεί, είτε δεν το έχουμε παραλάβει την δεδομένη στιγμή. Μόλις είναι και πάλι διαθέσιμο θα εμφανιστεί στην λίστα με τα προϊόντα.

 

16) Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού επιλέγοντας "Οι παραγγελίες μου" μπορείτε να δείτε τις παραγγελίες που έχετε κάνει μέχρι στιγμής.

 

17) Πρέπει να κάνω εγγραφή για να κάνω παραγγελία;

Όχι, δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή για να κάνετε την παραγγελία σας, μπορείτε να συνεχίσετε ως επισκέπτης και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, χωρίς εγγραφή.

 

18) Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης και τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Τα στοιχεία που μπορείτε να αλλάξετε στον λογαριασμό σας είναι ο κωδικός πρόσβασης και το email σας, επιλέγοντας "Ο Λογαριασμός μου" > "Αλλαγή Στοιχείων".

 

19) Πώς προσθέτω τα προϊόντα στο καλάθι μου;

Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε και την ποσότητα που χρειάζεστε και πατήστε “Αγορά" και το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι σας.

 

20) Πώς διαγράφω ένα προϊόν από το καλάθι μου;

Για να διαγράψετε ένα προϊόν επιλέγετε "Καλάθι", και καθώς ανοίξει και δείτε τα προϊόντα σας πατήστε στην ένδειξη "Αφαίρεση" στο προϊόν που επιθυμείτε να αφαιρεθεί.

 

21) Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής μας είναι οι ακόλουθοι:

Αντικαταβολή, με πιστωτική κάρτα / χρεωστική κάρτα, μέσω paypal & μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

 

22) Μπορώ να γράψω τυχόν παρατηρήσεις μου;

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε παρατήρηση όσον αφορά στην παραγγελία σας μπορείτε να την σημειώσετε κατά την ολοκλήρωση της στο αντίστοιχο πεδίο. Όσον αφορά κάποιο σχόλιο για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μας μπορείτε να συμπληρώνετε την αντίστοιχη φόρμα στη σελίδα επικοινωνίας.

 

23) Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το efruit.gr;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω email ([email protected]), είτε τηλεφωνικώς στο 210-8004454.

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι!